המכירה הינה לגופים ויחידים מורשים בלבד, לאחר אימות זיהוי

המכירה הינה לגופים ויחידים מורשים בלבד, לאחר אימות זיהוי

בלוג

מחסנית לאקדח

מחסנית לאקדח

מחסנית לאקדח היא מיכל המכיל תחמושת ומאפשר את הזנתה לנשק באופן יעיל ומהיר. היא רכיב חיוני בתפקוד תקין של האקדח

קרא עוד »

כל מה שחשוב לדעת על כוונת ELCAN: המדריך המלא למקצוענים

כוונת ELCAN משמשת לוחמים ביחידות מיוחדות, בעולם בכלל בישראל בפרט, מזה שנים ונחשבת לאיכותית ומקצועית, בזכות היתרונות הייחודיים שהיא מעניקה ליורה – הן מבחינת טווח ומרחב הראייה הגדולים והן מבחינת התפעול הנוח והמהיר שלה, שממקסם את יכולותיו של כל לוחם. היציבות של הכוונת, ההתאמה המושלמת שלה לצורכי הלוחם בזמן אמת והיכולת לשחרר אותה ולהרכיב מחדש מבלי להזיק לאיפוס הנשק, הם חלק ממה שעושה אותה למבוקשת כל כך.

היתרונות של כוונת ELCAN ללוחמים בשטח

הכוונת מדגם Elcan spectorDR 1.5x/6x נחשבת לחדשנית בכמה היבטים:

  1. התאמה אישית של סימון המטרה –  מאפשרת תחלופה בין סימון המטרה באיקס או בנקודה אדומה, לבחירת הלוחם ובהתאם לצורך בשטח, איקס למטרות רחוקות ונקודה אדומה למטרות קרובות וקלות לזיהוי.
  2. קלת משקל – 705 גרם בלבד, כך שקל לשאת את הנשק לאורך זמן, גם כאשר כוונת השלכה ELCAN מחוברת אליו.
  3. פשוטה לשחרור ולהרכבה מחדש – בזכות מסילת התאמה ייעודית.
  4. הגדלה פי אחת וחצי או פי שש, בלחיצה אחת – הארכת טווח הראייה במהירות שיא.

הגדלת טווח הראייה והרחבתו בלחיצה אחת

המעבר המהיר והבלתי מורגש בין טווחי הראייה השונים, שמספקת כוונת spectorDR של חברת Elcan, מקל מאוד על לוחמים שנמצאים בשדה קרב אינטנסיבי, המצריך תגובתיות מקסימלית וריכוז שיא בכל עת.

היכולת לבטוח בכוונת של הרובה, שתספק את היכולת לעקוב אחר המטרה בכל מקום ובצורה האופטימלית, מקנה ללוחמים את הרוגע הדרוש להם כדי לבצע את הירי ללא חשש לאבד את הסימון בגלל שינויים פתאומיים בתנאים מסביב.

כוונת ELCAN מאפשרת את המעבר הזה, שמתרחש בתוך פחות משנייה, בזכות המנוף הקפיצי שמותקן עליה. הלוחם יכול להשתמש במנוף הזה כיתרון בשני מובנים:

  1. הגדלת טווח הראייה עד פי שש, לפי שלבים בהתאם לצורך ותוך התקדמות ותנועה, תוך שמירה על שדה ראייה רחב וללא תזוזה של הנשק, או צורך להזיז אפילו במילימטר את המנח של הפנים על הרובה עצמו.
  2. תפעול המנוף אינו מצריך שינוי במנח הגוף של הלוחם על הקרקע, התנועה המהירה למעשה מעניקה לו את כל היתרונות של הכוונת, בנוחות תפעול שאין כמותה וללא כל הפרעה לריכוז הגבוה שהיורה חייב להימצא בו בכל עת.

תפעול מהיר בשטח

לוחמים שתפעלו את הכוונות של ELCAN באימונים או בקרב ובפרט את הכוונת מדגםElcan spectorDR 1.5x/6x מעידים על תחושת הביטחון וההקלה, שהשימוש בכוונת מעניק להם. רבים מעידים על הכוונת הזאת כעל אחד מתוך אביזרים לנשק הטוב ביותר שמאפשר להם להרגיש כאילו יש להם “עיניים ארוכות”, כלומר יכולת ראייה למרחוק שאף כוונת אחרת לא מעניקה להם.

על אף היתרונות הברורים של הכוונת בזכות טכנולוגיית האופטיקה החדשנית שלה, הרמה הגבוהה של זיהוי המטרה והסימון המותאם והברור שלה בכל סביבת לחימה שהיא, ציינו הלוחמים את התפעול של כוונת ELCAN בשדה הקרב בתור היתרון הכי אפקטיבי מבחינתם.

כאשר המאפיינים הייחודיים של הכוונת יכולים לבוא לידי ביטוי בזמן לחימה בקלות רבה ובמינימום של זמן, כשהלוחם אינו מרגיש עייפות בגלל משקל יתר שהוא נאלץ לשאת או מאבד מהפוקוס שלו בשיאו של קרב, כשההסרה של הכוונת נעשית בקלות – וכמוה גם ההרכבה שלה, ברור כי גם כאשר כוונת לנשק מיוצרת ברמה גבוהה, אין תחליף לשימוש היעיל והנוח בה עבור הלוחם.

כוונת ELCAN  לירי מדויק ומכוון מטרה וללחימה מיטבית בשטח

כוונות לנשק הן אמצעי לחימה חיוני מאוד, שמאפשר פגיעות מדויקות גם כשהמטרה נמצאת רחוק מהלוחם, בערפל, בחשכה או בכל סביבה שהיא. כאשר כוונת מעניקה זיהוי קל של מטרה בתנאים משתנים ומאתגרים וכן מעקב קל אחריה, היא בעצם הופכת לחלק בלתי נפרד מיכולות הלחימה של היורה ומאפשרת לו להביא את הניסיון, היידע המקצועי, היכולת לבצע הערכת מצב מושכלת וכן את הביטחון שלו בעצמו לידי ביטוי בצורה האופטימלית.

לוחמים בשדה הקרב המודרני זקוקים לכוונות איכותיות ועמידות, כדי להביס את האויב העומד מולם, תוך שהם מפיקים את המיטב מעצמם.

זיהוי מטרות מרחוק בקלות וסימון שלהן בהתאם לתנאי השטח לרבות אור או חשכה, תנועה במרחב ללא תחושת כובד ותוך שחרור והרכבה של הכוונת מבלי לחשוש לאיבוד האיפוס של הנשק, הפעלת תאורה או אמצעי לראיית לילה – כל אלה הופכים לוחם שמרכיב כוונת ELCAN על הרובה שלו, ללוחם בעל יתרונות מובהקים בשדה הקרב.

תוכן עניינים
כוונת ELCAN
הסל שלי

אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

המכירה הינה לגופים ויחידים מורשים בלבד, לאחר אימות זיהוי

וואטסאפ
1
שלום👋
איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן