המכירה הינה לגופים ויחידים מורשים בלבד, לאחר אימות זיהוי

המכירה הינה לגופים ויחידים מורשים בלבד, לאחר אימות זיהוי

בלוג

מחסנית לאקדח

מחסנית לאקדח

מחסנית לאקדח היא מיכל המכיל תחמושת ומאפשר את הזנתה לנשק באופן יעיל ומהיר. היא רכיב חיוני בתפקוד תקין של האקדח

קרא עוד »

המדריך המלא של אביזרים לנשק:שיפור הביצועים בשטח!

תוספת של אביזרים לנשק כמו כוונות, ידיות מיוחדות לאחיזה ופריטים נוספים שניתן להתקין על הנשק, או לעטות על הגוף, מעניקה יתרון לבעלי נשק המחויבים לעיתים לפעול בכל תנאי מזג אויר.

אביזרים לנשק ממקסמים את היכולות האישיות ובעקבות כך גם משפרים באופן משמעותי את ההצלחות בשטח. היכרות עם מגוון האופציות שעומדות בפני לוחמים כיום והאביזרים שהם יכולים להיעזר בהם תוך כדי השירות, תאפשר להם להעלות בכמה רמות את המוכנות שלהם לקרב – ואת יכולת ההתמודדות שלהם מול האויב, בקליעה למטרה מרחוק כמו גם בקרבות פנים אל פנים.

אביזרים לנשק: למה לוחמים צריכים אותם?

בשדה הלחימה המודרני הנחשב לאינטנסיבי ביותר, הלוחמים צריכים להתמודד עם אתגרים רבים ולהצליח להביא  לידי ביטוי את כל סל הכלים שרכשו במסגרת הכשרתם, נוסף על שימוש יעיל בניסיון הלחימה שצברו, בכל עת ומול כל קושי בדרך – כשהאתגר העיקרי שעומד מולם הוא אויב מתוחכם ובעל ניסיון בפני עצמו.

כל לוחם רוצה להיות מדויק, לקלוע בול למטרה ולהצליח להגיע לתוצאות ירי אופטימליות גם לאחר תקופת לחימה ממושכת ועייפות הגוף. כאשר הלחימה היא קשה מאוד ונמשכת תקופה ארוכה, על אחת כמה וכמה חשוב שהציוד שהחיילים נושאים עימם ומשתמשים בו בקרב, יהיה נוח לשימוש ולתפעול, יקל עליהם ובעיקר ישכלל את היכולות שלהם ויביא אותן למקסימום.

אביזרים שאפשר להתקין על הנשק או לעטות על הגוף

ניתן לחלק את האבזור המגוון שמיועד לשיפור הקליעה ושדרוג הלחימה באמצעות נשק חם לשני סוגים:

  1. אביזרים המיועדים להתקנה על הרובה עצמו.
  2. פריטים שניתן ללבוש או לעטות על הגוף או להתקין על הקסדה וציוד המגן.

אביזרים שמותקנים על נשק למעשה מיועדים להיטיב את האחיזה, היציבות ויכולות הקליעה. דוגמה לציוד כזה היא מסילה להתקנת כוונות, שמאפשרת לחבר כוונת השלכה משוכללת על הרובה; ידית הסתערות ארגונומית, שעוזרת לשפר את האחיזה ברובה ומקלה על העייפות הטבעית של השריר – הנמצא בתנוחה קבועה למשך שעות וימים ארוכים; רצועת נשק מתכווננת ונוחה שמאפשרת דינמיות בנשיאת הנשק למרחקים ועוד.

בהמשך לציוד מהסוג הזה שמתחבר אל כלי הנשק עצמו, ניתן לייעל ולשכלל את מהירות התגובה ולהקל על בעל הנשק בפעולות שונות ובמצבים המגוונים שהוא יכול להיקלע אליהם, באמצעות שימוש באביזרים ללבישה ולעטיה על הגוף כגון משקפי מגן לשמירה על אזור העיניים בעת לחימה בשטח בתנאי מזג אויר משתנים וקשים, למשל בתנאי ערפל או בשטח מלא באבק וחול, כפפות טקטיות עם ריפוד בעל יתרון כפול – המעניק יכולת אחיזה טובה בנשק ללא החלקה, תוך שמירה על עור מפני פציעות או פגיעות בשל מזג האויר; חגורת ימ”מ עם מתאמים ייחודיים ועוד אביזרים שמקלים על תפעול של נשק בפרט ועל לחימה בכלל.

היתרונות בהוספת אבזור ייעודי לנשקים וללוחמים עצמם

המשימות המורכבות שעימן צריכים לוחמים להתמודד כיום, נוסף על ההיבטים האחרים של עצם הלחימה בשטח, פתוח או בנוי, מצריכה התאמה מקסימלית של הציוד שעומד לרשותם כדי להגן על עצמם ועל המולדת – ולהילחם באויבים ללא חשש ומתוך בטחון בעצמם ובאמצעים העומדים לרשותם.

עניין זה רלוונטי עוד יותר כאשר תנאי השטח מערימים קשיים ואתגרים בפני עצמם, בין אם מדובר בצורך לתמרן על קרקע קשה לתנועה, להתמודד עם לחימה בחשיכה, להשתתף בקרבות ירי עזים וממושכים, לירות בהצלחה בריבוי מטרות קרובות ורחוקות ועוד.

אסור לשכוח כי החדשנות והטכנולוגיה מגיעה בימינו לכל מקום בעולם ולא רק לישראל, מכאן שנקודת ההנחה צריכה להיות שגם האויב עצמו משתמש באבזור ייעודי ללחימה, שמשפר את ביצועיו באופן ניכר.

המוכנות של כל לוחם חייבת, אם כן, להיות ברמה הכי גבוהה שיש, כאשר ציוד הלחימה שלו לרבות האביזרים לנשק – מותאם אישית ומיוצר מחומרי גלם עמידים ואיכותיים, שיכולים להחזיק מעמד ולשמש אותו לכל התקופה שבה הוא נזקק להם.

אביזרים לנשק: שיפור ביצועים בשטח

בעל נשק שנעזר בציוד המותאם אליו ולמידותיו הפיזיות באופן אישי, בטוח בעצמו ומסוגל להביא למקסימום את היכולות שלו ולתפעל את הנשק ביעילות הגבוהה ביותר, כאשר הוא נדרש לכך.

אביזרים לנשק איכותיים ומקצועיים, מעניקים למשתמשים בהם את הביטחון הדרוש בזמן אמת – ומסייעים להם להיות הכי טובים שיש.

תוכן עניינים
אביזרים לנשק
הסל שלי

אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

המכירה הינה לגופים ויחידים מורשים בלבד, לאחר אימות זיהוי

וואטסאפ
1
שלום👋
איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן