מלאי מוגבל! כוונת השלכה לאקדחי סאב-קומפקט Trijicon RMR®cc

המלאי אזל

3,100

כוונת השלכה קשוחה ביותר, פותחה במיוחד להתאים למגוון אקדחי סאב-קומפקט לאור הפופולאריות של כוונת RMR לאקדחים בגודל סטנדרטי. הכוונת קטנה וצרה יותר מאחותה ה-RMR ואולם נשמרו בה כלל התכונות והיכולות של הכוונת המקורית. זו תוכננה להיות עמידה לשנים רבות כמו אחותה הגדולה. מדובר בכוונת מדוייקת אשר יכולה לספוג רתע של כל קליבר, כולל מקלעים, ועדיין להישאר מאופסת. לכוונת זו גם שימוש רב ככוונת השלכה אשר פועלת בצמוד לכוונות עם הגדלה. עמידות וקשיחות יוצאות דופן. צורת בית העדשה אשר מוגנת בפטנט תוכננה לפעול בתנאים הקשים ביותר. הכוונת עמידה למים עד עומק של 20 מטר. קלה להתאמה ושימוש. בצידי הכוונת לחצנים אשר מאפשרים לכוון את הבהירות, הצידוד וההגבהה ואת הכיבוי והדלקה ללא צורך בכלים ייעודים. העדשה עם ציפוי רב שכבתי, והתמונה המתקבלת בעדשה הינה עם צבעים טבעיים. כל כוונות ה trijicon שאנו מוכרים, מכוסות באחריות היצרן המקורית.

פרטים נוספים

עיצוב ייחודי! עוצבה במיוחד להתאים גם לאקדחי סאב קומפקט ללא פשרות ותוך שמירה על כלל התכונות והיכולות.
קלה להתאמות וכיון. לחצנים קלים לשימוש בצידי האופטיקה מאפשרים למשתמש להתאים את בהירות התאורה. מתכווננת בקלות לפיצוי רוחות ורום ללא צורך בכלים מיוחדים- 3 MOA לכל קליק.
עמידות יוצאת דופן! צורת בית העדשה ייחודית ומוגנת בפטנט, מסיטה את כוח הפגיעה מהעדשה, ומגדילה מאוד את העמידות.
נבנתה להתמודד עם הגרוע מכל! בעלת אפשרויות יישום רבות , קשוחה וחזקה. עוצבה להיות עמידה למים עד 20 מטר.
ציוד לצוותי ביטחון
עיצוב מיוחד המותאם לאקדחי סאב-קומפקט! קטנה יותר, צרה יותר ללא ויתור על תכונות ויכולת לטובת שמירה על יכולות ההסתרה של האקדח. קלה להסתרה נשיאה ושליפה.
עדשה עם ציפוי רב שכבתי היוצרת העברת אור בפס רחב לשינוי מינימלי בצבע אזור המטרה.
הסל שלי

אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

וואטסאפ
1
שלום👋
איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן